Obchodní podmínky pro kroužky, příměstské tábory, tábory, exkurze a další vzdělávací akce dále „obchodní podmínky“.
I. Identifikační údaje poskytovatele:
LittleRebels provozuje:
Fyzická osoba podnikající: Bc. Kristýna Dolanská, DiS., se sídlem: Lobeč 1174, 27801 Kralupy nad Vltavou, IČO: 14343045 (dále jen „poskytovatel“)
II. Všeobecné ustanovení:
Tyto obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti poskytovatele vzdělávacích mimoškolních služeb a aktivit (dále jen „poskytovatel“) a účastníka vzdělávání (dále jen „klient“). Jakkoliv je účastníkem vzdělávacího programu nezletilý žák, klientem se pro účely těchto obchodních podmínek myslí nejen žák, ale i jeho zákonný zástupce. Právní jednání za žáka činí jeho zákonný zástupce. Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, se řídí zejména školským zákonem (zák. č. 561/2004 Sb.), vyhláškou o zájmovém vzdělávání (vyhl. č. 74/2005 Sb.), dále pak občanským zákoníkem (zák. č. 89/2012 Sb.), a zákonem o ochraně spotřebitele (zák. č. 634/1992 Sb.), dále Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů kterou jsou dále součástí souhlasu se zpracováním osobních údajů poskytnutým klientem poskytovateli.
III. Poskytované služby:
Organizace kroužků.
Příměstských táborů / táborů.
Exkurzí a výletů.
Sportovních a sportovně vzdělávacích kroužků.
Volnočasových aktivit.
Programů a akcí pro děti a mládež.
Vše zaměřené na rozvoj jejich osobnosti, pohybových dovedností a zdravý životní styl. Vše s důrazem na individualitu dítěte. Nic zbytečně nenutíme, nevynucujeme si pozornost. Naopak přirozeným a zdravým přístupem děti vedeme k pohybu a zábavě
IV. Vznik smluvního vztahu:
Vyjádření zájmu klienta
Na základě projeveného zájmu klienta (osobně, telefonicky, e-mailem, vyplněním přihlášením na internetu) poskytovatel oznámí klientovi podmínky poskytnutí poptávané služby.
Zejména pak platební podmínky, podmínky účasti žáka na akci, zdravotní požadavky, rozsah poskytovaných služeb, podmínky uspořádání akce, termíny a další související okolnosti.
Klient vyjadřuje svůj souhlas se sdělenými podmínkami poskytnutí poptávané služby a těmito obchodními podmínkami podáním přihlášky/objednávky poskytovateli. Za přijatoupřihláška/objednávka se považuje potvrzená online přihláška/objednávka vytvořená na webu https://www.malirebelove.cz.
Vznik smluvního vztahu
Smluvní vztah vzniká doručením a potvrzením online přihlášky/objednávky poskytovateli. Klient zasláním přihlášky/objednávky akceptuje tyto obchodní podmínky.
V. Způsob úhrady
Poskytovatel sdělí zájemci způsob úhrady za poskytovanou službu. Zájemci bude vystavena faktura se splatností do 14 dnů. Úhrada musí být provedena do 14ti dnů od přihlášení/objednání, a to jedním z těchto způsobů:
1. Převodem na účet poskytovatele – (poskytovatel klientovi sdělí částku, variabilní symbol a číslo účtu)
2. Platba třetí stranou (zaměstnavatel klienta, apod.) – (v případě výslovného požadavku klienta, například v případě, že za klienta platí poskytovanou službu zaměstnavatel je pro klienta vystavena faktura na základě poskytnutých údajů o plátci. Údaje pro vystavení faktury klient dodá poskytovateli, poskytovatel vystaví fakturu se 14 denní splatností.)
3. Platba v hotovosti – (ve výjimečných případech lze provést úhradu hotově v takovém případě klient obdrží od poskytovatele o provedené platbě daňový doklad v daném případě se hradí jednorázový poplatek + 200,- Kč za administrativní a provozní náklady spojené s touto platbou).
ČÍSLO ÚČTU PROVOZOVATELE: 265405505/0600
VI. Překážky na straně klienta
Nemoc, karanténa
V případě nemožnosti žáka účastnit se z důvodů dlouhodobé nemoci nebo karantény kroužku, tábora nebo jiného vzdělávacího programu pro děti a mládež, na který je přihlášen, oznámí klient poskytovateli tuto skutečnost bezodkladně písemnou formou a doloží potvrzení lékaře. Za tuto písemnou formu lze pokládat i doručený e-mail nebo SMS. Poskytovatel přijetí tohoto oznámení klientovi potvrdí. U kroužku se za dlouhodobou nemoc považuje nemoc delší než tři týdny, v případě tábora nemoc delší než tři dny. Karanténa je pro účely překážky na straně klienta relevantní, pokud trvá alespoň tři týdny.
Smluvní vztah mezi klientem a poskytovatelem končí dnem odeslání potvrzení o přijetí oznámení, nejpozději však třetí pracovní den po prokazatelném doručení oznámení klienta poskytovateli.
Ke dni ukončení smluvního vztahu provede poskytovatel vyúčtování již poskytnutých služeb. Ve vyúčtování poskytovatel zohlední zejména fixní náklady, aktivity a absolvované hodiny. Poskytovatel je oprávněn v rámci vyúčtování odečíst storno poplatek až ve výši 50% z ceny kurzu, kroužku aj.
V případě prokázání nemožnosti pokračování v kroužku, tábora nebo jiného poskytovaného programu bude klientovy vrácena poměrná část v závislosti na již absolvovaných hodinách a to maximálně do výše 50% z celkové ceny.
Zrušení účasti žáka na exkurzi z důvodu nemoci se řídí článkem VIII. těchto obchodních podmínek.
Jiné
V případě pozdního přihlášení na příměstský tábor poskytovatel negarantuje zajištění stravy na první den akce.
V případě neúčasti klienta na některých lekcích dané aktivity z jiného důvodu na straně klienta než je dlouhodobá nemoc nevzniká klientovi nárok na vrácení zaplacené ceny ani její části. Nárok klienta na vrácení zaplacené ceny (nebo její části v případě onemocnění v proběhu konání aktivity) vzniká pouze v případě úplného ukončení smluvního vztahu z důvodu dlouhodobé nemoci, jak je popsáno výše.
Děti se speciálními potřebami, mohou kroužek/tábor navštěvovat jen s asistentem. Rodič je povinen uvést specifika omezení a zajistit asistenta. V opačném případě je poskytovatel oprávněn dítě vyloučit z aktivity.
Poskytovatel je oprávněn vyloučit klienta z aktivity z důvodu porušování školního řádu školy, v níž je aktivita organizována nebo z důvodu chování narušujícího organizaci a vedení aktivity. V případě takového vyloučení je klientovi vrácena poměrná část ceny za služby klientem z důvodu vyloučení neposkytnuté snížená o 50%.
V případě státem nařízeného omezení a z něj vyplívajících podmínek pro možnost návštěvy kurzu (PCR test, antigen test, certifikát o očkování apod.), odmítnutí prokázání splnění závazných hygienických podmínek stanovených Vládou ČR nebo orgánem státní správy pro účast na kroužku nebo příměstském tábořeplatí storno podmínky uvedené v bodě VIII. těchto obchodních podmínek.
VII. Překážky na straně poskytovatele
Poskytovatel v případě konkrétní aktivity stanovuje minimální a maximální počet účastníků. Pokud počet účastníků nedosáhne minimální hranice, je poskytovatel oprávněn aktivitu nezahájit či zrušit. Smluvní vztah mezi klientem a poskytovatelem tak končí ke dni oznámení o zrušení aktivity. V daném případě náleží účastníkům 100% ze zaplacené částky.
V případě, že vedoucí aktivity nebude moci v jejím průběhu dále aktivitu vést a nelze za něj zajistit plnohodnotnou náhradu, případně nahradit chybějící lekce může poskytovatel zrušit aktivitu. V těchto obou případech překážek na straně poskytovatele bude klientovi vrácena poměrná část zaplacené ceny, která se vypočte jako podíl uskutečněných aktivit (lekcí) a aktivit (lekcí), které do ukončení aktivity zbývají.
Kroužek nebo jinou aktivitu může poskytovatel zrušit i z jiných objektivních důvodů (např. uzavření škol, karanténa apod.). O této skutečnosti neprodleně informuje klienta.
V případě zrušení kroužku před jeho zahájením má klient nárok na vrácení 100% uhrazené ceny.
V případě zrušení kroužku v jeho průběhu nahradí poskytovatel klientovi zbývající lekce poukazem na lekce v dalším školním pololetí nebo školním roce. Na výslovnou žádost klienta, a pokud klient poukaz odmítne, vrací poskytovatel klientovi částku ve výši 100% z ceny zrušených lekcí.
VIII. Storno podmínky poskytování služeb:
Při stanovení storno poplatků se přihlíží zejména k počtu uskutečněných lekcí aktivity a případným fixním nákladům této aktivity.
Tyto storno podmínky platí pro všechny služby poskytované podle těchto obchodních podmínek. Poskytovatel může v případě konkrétní aktivity stanovit storno podmínky odlišně.
Storno poplatky při odhlášení dítěte z kroužku
Oodhlášení před 2. lekcí: vrátíme 100% uhrazené částky!
Odhlášení v průběhu kroužku: storno poplatek 100 % uhrazené částky
V případě odhlášení v průběhu ze závažných důvodů, či na základě zdravotního stavu, bude situace řešena individuálně. Bude zohledněn počet navštívených lekcí a vynaložených nákladů provozovatele.
Odhlášení je považováno za platné v případě písemného odhlášení a to minimálně 3 pracovní dní před další lekcí.
Storno poplatky při odhlášení dítěte z příměstského tábora
V případě odhlášení nejpozději 15
V případě odhlášení nejpozději 10
V případě odhlášení nejpozději 5
V případě odhlášení ze závažných důvodů, či na základě zdravotního stavu, bude situace řešena individuálně Budou zohledněny vynaložené náklady provozovatele.
Storno poplatky při odhlášení dítěte z exkurze
Při odhlášení klienta tři a méně pracovních dní před konáním exkurze je storno poplatek ve výši 100 % ceny exkurze.
V případě odhlášení klienta pět pracovních dní před konáním exkurze činí storno poplatek 50 % z ceny exkurze.
V případě doložení lékařského potvrzení o nemoci klienta (žáka) do třech pracovních dnů po uskutečněné exkurzi, vrátí poskytovatel klientovi celou částku sníženou o skutečně vzniklé a vynaložené náklady poskytovatele.
V těchto případech se cena za lekci, jíž exkurze nahradila nevrací. Bude pouze vrácena část z dané ceny exkurze viz výše.
IX. Dodání služby:
Poskytovatel se zavazuje dodat smluvenou službu v kvalitě a rozsahu, kterou uvedl v podmínkách poskytnutí služby (propozice, leták, školní vzdělávací program, projekt, objednávkový list apod.). S těmito podmínkami byl klient seznámen před vznikem smluvního vztahu a podáním přihlášky/objednávky podle bodu IV. je vzal na vědomí.
X. Vratky:
Pokud v souladu s těmito obchodními podmínkami vznikne klientovi nárok na vrácení ceny nebo části ceny za službu, vrátí poskytovatel klientovi cenu, resp. její část, kterou klient za službu zaplatil, sníženou o storno poplatky vypočtené podle bodu VI. resp. VIII. těchto obchodních podmínek.
Vratku provede poskytovatel na účet klienta na základě písemné žádosti klienta o vrácení ceny resp. její části.
Žádost o vrácení ceny nebo její části musí zejména obsahovat jméno a příjmení klienta, důvod pro ukončení smluvního vztahu a číslo účtu, na něž má být cena nebo její část vrácena. Žádost o vrácení ceny nebo její části musí být klientem poskytovateli doručena do tří měsíců od vzniku nároku na vratku (na email obchod@malirebelove.cz).
V případě, že za klienta platí poskytovanou službu třetí strana, je vratka provedena vždy ve prospěch této třetí strany, a to buď formou dobropisu k vystavené faktuře nebo přímo vratkou na účet plátce (v případě, že nebyla faktura na službu vystavena a plátce provedl platbu přímo na účet).
Nevyužité poukazy vydané jako náhrada za neodučené lekce kroužku je možné uplatnit pouze na nadcházející období (pololetí) ve kterém bude daný kroužek, kurz otevřen.
XI. Vyšší moc:
V případě zásahu vyšší moci nemá poskytovatel vůči klientovi žádné povinnosti ani závazky. V případě ukončení aktivity předčasně z důvodu vyšší moci nemá klient nárok na vrácení zaplacené ceny za aktivitu.
Za vyšší moc se považuji války, občanské nepokoje, vyhlášení výjimečného či nouzového stavu, živelné katastrofy, pandemie a podobné situace. Za vyšší moc se dále považuje i omezení činnosti poskytovatele v důsledku změny zákona či jiného legislativního opatření nebo zánik poskytovatele rozhodnutím jeho zřizovatele, pokud ten nestanoví jiný způsob vypořádání závazků poskytovatele. Poskytovatel se současně zavazuje pokusit najít vždy cestu k řešení těchto situací a případně k řešení vypořádání mezi sebou a klientem.
XII. Osobní údaje, souhlas se zpracováním
Podmínky zpracování osobních údajů klienta jsou obsahem dokumentu „Souhlas se zpracováním osobních údajů“, který je klientům dostupný na stránkách poskytovatele.
XV. Závěrečná ustanovení:
Tyto obchodní podmínky jsou platné a závazné pro všechny služby poskytované poskytovatelem podle těchto podmínek.
Klient se před podáním závazné přihlášky seznámil s těmito VOP a všechna jejich ustanovení považuje za srozumitelná.
Poskytovatel může tyto obchodní podmínky v přiměřeném rozsahu změnit. Tato změna bude klientovi oznámena prostřednictvím webových stránek poskytovatele. Klient je oprávněn změny odmítnout a smlouvu z tohoto důvodu vypovědět do jednoho měsíce od počátku platnosti změny obchodními podmínkami s výpovědní lhůtou jeden měsíc ode dne zveřejnění na webových stránkách poskytovatele. Poskytovatel nedává klientovi svolení k užívání ochranných známek, obchodní firmy či loga poskytovatele.
Tyto aktualizované obchodní podmínky jsou platné od 12. 4. 2024.
V Kralupech dne 12. 4. 2024